tirsdag 30. november 2010

Alt mulig-dag i dag.

I dag var det adventsamling for Bondi skole. - 5. trinn gjorde en utrolig bra innsats i auditoriet i dag!
Jeg tror alle kom i skikkelig julestemning!
=)
=)=)
=)=)=)
=)=)=)=)

Så var det lydforestilling fra den kulturelle skolesekken i 2 puljer.
Da blir det lite tid igjen til K & H.. Men vi ordnet en grei løsning som jeg tror alle likte.

Velg teknikk å øve på selv:


Noen jobbet videre med macrame`

Noen brettet bokser av papir etter oppskrift.

Morsom gave til sin "hemmelige venn"...

Mens en annen tok boksen et steg videre....
Jeg syns det passet så godt etter lydforestillingen, der Siri, fra den kulturelle skolesekken,  fortalte hvordan hun hadde tatt opp en lyd, forsterket den og lagt den i fler lag for å skape en lyd/ kunst eller et nytt uttrykk.
Akkurat som her! 


Øve på strikking er alltid aktuelt.

For ikke å snakke om å lage sin helt egen form. En cap av papir med mål fra eget hode.
Kreativt!


Det ble laget masse fint i dag, får desverre ikke alt med på bloggen, men dere vet at dere er flinke alle sammen!

3 kommentarer:

  1. det er fint at barna er så flinke til så mye.
    det er så gøy også da jeg liker det hveldig godt
    hihi.
    det er fint at alle er så flinke det er gøy.
    mvh sandra 4b

    SvarSlett
  2. 7 trinn. er flinke de å alle er så flinke på bondi skole jeg liker å se på det. therese er den flinkester å den beste læreren i verden.
    med venelig hilsen sandra

    SvarSlett
  3. fine macrame ting

    SvarSlett