fredag 15. oktober 2010

Lionsquest vinnere og blinkskudd

Årets konkurranse er over.
7. trinn har gjort en super innsats som tydelig kommer fram i utstillingen.

Utvelgelsen av vinnerne har vært veldig vanskelig! Det har vært utrolig mange orginale og flott utførte bilder på trinnet. Jeg er stolt av å vise vinnerne her på bloggen. 



1. plass: Original og levende tegning som klart viser kunstnerens visjon om fred. Et godt og nøyaktig utført stykke kunst som imponerer juryen og skiller seg ut som original og levende.







2. plass: et bilde med flott utsnitt der kunstneren illustrerer hvordan fotball "samler" verdensdelene. Et godt stykke håndverk med god symbolbruk




3. plass: et utrykksfult og flott utført kunstverk som viser nasjonenes fredelige forening gjennom sport.



Her kommer noen blinkskudd av andre bilder/detaljer juryen var spesielt imponerte over:



Jeg vil til slutt takke hele 7. trinn for en heltemodig kamp mot klokka i denne konkurransen. Dere er FLINKE!
Og så må jeg takke juryen som har hatt en vanskelig jobb med å velge vinnere.

9 kommentarer:

  1. Det er flott at vi kan få se så mange av de flotte tegningene her! I denne konkurransen er det mange som kunne vært verdige vinnere!
    Flott deltakelse!

    SvarSlett
  2. mange fine tegninger<33

    SvarSlett
  3. det burde vært mange flere vinnere de er så fine!

    SvarSlett
  4. alle var kjepe fine!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dere er flinke!!

    SvarSlett
  5. Dette er drit gøy!!!!!! For jeg har lagd noe!

    SvarSlett
  6. de er så flinke dere eer flinke må jeg si altså :):):):):):):):):) <33333333

    SvarSlett
  7. det er nydelige tegninger imponerene ;-D

    SvarSlett
  8. hei det er HELENE THOENEÌE!!!!!!!!!!!!!!
    dette er så fine teingene jeg har sett!!!!!!!!!
    alle må få vite dette!!!!!! :) :) :) :) :)<3
    hehehehehhehehheheh

    GOD JUL OG GODT NYTT ÅR

    SvarSlett
  9. fine fredstegninger<33

    SvarSlett