mandag 29. november 2010

Andy Warhole er ferdig tolket...

Her er endelig Bondi elevenes tolkning av Andy warholes Marilyn Monroe. De her jobbet på spreng med å trille små kuler av silkepapir og limt på "puslespillbrikken" sin.
På slutten av arbeidet hjalp de som var kommet langt de som hadde litt igjen og det gikk i en fei å ferdigstille dama.

Ser du at dette er Marilyn Monroe?

Hva er det som gjør at Marilyn "står" ut i fra bildet? Hun synes veldig godt, hva er grunnen til det?
Tenk litt på det med fargebruk...

Motivene er akkurat like, men fargene varierer. Se så kul effekt dette har og hvor ulike bildene blir pga fargene.

            Andy Warhole er spesiellt kjent for sine portretter og stor Amerikansk samtidskunstner.

15 kommentarer:

  1. Dette er utrolig kult!

    SvarSlett
  2. sykt kult jeg var med på å lage bildene ;-) :-) <3 :-D ;-D <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. hei jeg syntes terese er en praktfull kunst og håndverk :):)<33333333 jeg håper du får en god jul hilsen cathrine

    SvarSlett
  4. jeg var med og lage dette.det var litt skjederligt

    SvarSlett
  5. det var sikelig gøy syntes jeg og det sykt kult ;-D ;-P

    2ra <3

    SvarSlett
  6. det ble veldig fint med alle fargene ;-D

    2ra

    SvarSlett
  7. utroli kule bilder var med å lage de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    =)=)=)=)=):-):-):-):-)
    hilsen petra 4b

    SvarSlett
  8. jeg var med,mendet var lit kjedeligt,men det var vært det§!har du set maskene mine eller alle har nesten vært med men jeg skrev denne kommentaren
    er :ØYSTEIN!_?=((((&jg§!
    TERESE ER EN GOD KUNST OG HÅNT VERK LÆRER.
    GOD JUUUUL!håper du likte blåkebn

    SvarSlett
  9. farger er vdeldig gøy!!!!!!!!!!!!!
    god jul og godt nytt år<33333
    du er grei:-)

    SvarSlett
  10. hei likte dere bildene?
    jeg var med å lage det!!
    det er helen 4b!!
    ha det!!!

    SvarSlett
  11. Therese er verdens beste lære.Takk for at DU er så snill med oss.Jeg er så takknemmelig for at du lærer oss så mye.



    Mvh Kajsa!

    SvarSlett
  12. sykt bra therese! det er lengesiden <3 men det var gøy!

    SvarSlett
  13. Utrolig flinke dere er! =)

    SvarSlett