fredag 28. januar 2011

Bokukas siste dag

I dag var det avsluttning for bokuka. Det har vært en flott uke med masse spennende aktiviteter og forestillinger.

Jeg har vært rundt på skolen og sett på alt det flotte som ble laget i forbindelse med at heksen Heksagon skulle komme å holde teater for oss på 1-4. trinn.

Her får du en liten smakebit av noe av det som henger rundt på skolen.

Vi har blitt godt kjent med disse to gjennom bøker og teater iløpet av uken. Heksagon og Boboz.
En veldig stor og flott veggdekor i auditoriet som Heksagon la godt merke til og skrøt av!

Se på detaljene på kjolen! Fantastisk morsomme!





 
Veldig bra jobbet 1,2,3, og 4. trinn!
God Helg!

6 kommentarer:

  1. det var fine tegninger ! heksagon ruler .:-)

    SvarSlett
  2. Den var veldig kule bilder dere har laget:-)!!!!!

    SvarSlett
  3. Det var gøy å hvere med på bokuke og det var spesielt når vi så på fårestillingen.

    Hilsen fra MEG!!!!

    SvarSlett
  4. fine ting dere har laget om heksagon!

    SvarSlett
  5. Jeg syntes det var gøy å vere på bokuken,selv om jeg var syk i to dager.
    Jeg syntes at forestillingen var fin men det var ikke gøy å bli ertet,fordi vi satte oss bakerst.

    SvarSlett
  6. KUULT!
    Heksagon plakatene var BEST!!!!
    K Maja ;-D

    SvarSlett